Ruzso-féle agymenés

Minden ami eszembe jut, minden amit csinálok vagy akarok. ;> -linux -versek -agymenés

Blogéria

Címkék

06 80 880 880 (1) 16 tonna (1) 222 kiló (1) 99 szó (1) adblock plus (1) addon (3) ákos (1) album (1) alexa phazer (1) amarok (1) amerikai historia x (1) ámokfutók (1) árpi (2) atlantis (2) austria (3) ausztria (3) avenged sevenfold (2) a little piece of heaven (1) ballag a katona (1) batman (1) big buck bunny (1) blu (1) cant let go (1) cenzúra (1) chop suey (1) cica (1) compact menu (1) continuum (1) cool head clan (1) creme de la creme (1) croatia (4) cry baby (1) csehország (2) csillagkapu (3) cyborg (1) czech republic (3) dávid roland (1) delta (1) diétás cola (1) dj sammy heaven (1) dschinghis khan (1) én (22) ensiferum (1) euro 2008 (31) every rose has its thorn (1) evolúció (1) fail (1) feketeszén (1) fényképezőgép (1) fenyves (1) film (15) firefox (3) flashblock (1) foci (1) fodrász (1) forma 1 (1) forrás (2) france (3) franciaország (3) ganxsta zolee és a kartel (1) gazebo (1) germany (6) gigi dagostino (1) gloomy sunday (1) görögország (3) gotham lovagja (1) greece (3) gta újpesten (1) gyöngyhajú lány (2) gyorstalpaló (1) hadar (1) hangtime (1) hatóságilag tilos! (1) hazám (1) hd (1) hdsentinel (1) heti hetes (1) hide menubar (1) high school high (1) holland (2) hollandia (4) horvátország (4) hova nézünk mi pasik (1) how soon is now (1) hp (1) humorbajnokság (1) ihm (1) ill fly with you (1) install (3) into battle (1) iron man (1) italy (4) i like chopin (1) janis joplin (1) jessica (1) johnny cash (2) kaszás attila (1) katona dolog (1) képek (8) kés/alatt (1) kínos esetek (1) király linda (1) kozsó (1) lady (1) lamour toujours (1) lendita (1) lengyelország (3) letzte nacht (1) lillasyster (1) linkin park (1) linux (11) lord of the rings (1) love spit love (1) machine girl (1) madár (1) magány (1) magyar park (1) make love not warcraft (1) mandy moore (1) marie digby (2) markos (2) máté péter (1) mcfly (1) meghalok egy csókodért (1) mellek (1) menj tovább (1) mentos (1) me singing heaven (1) miaarose (1) michael jordan (1) mikro (1) mix (1) mobil (1) moskau (1) most élsz (1) mozi (1) mplayer (1) nádas (2) nagy kövér nyuszi (1) napfény (1) németország (6) neptun (1) netherland (1) netherlands (1) nevena (1) ne pisálj bele a balatonba (1) nip/tuck (1) nox (1) olaszország (4) omega (2) open office (1) orosz (1) oroszország (5) összhang (1) osztály vigyázz! (1) over logging (1) p.mobil (1) parádé (1) pepsi (1) photoshop (1) pidgin (1) pillanat (1) placido domingo (1) plasma blaster 3000 (1) poison (1) poland (3) portugal (4) portugália (4) prága (1) program (5) queen (3) r707 (1) rádiókabaré (1) rambo (2) rene higuita (1) republic (1) rihana (1) romania (3) románia (3) rómeó vérzik (1) rtl klub (5) rtorrent (1) russia (5) rúzsa magdi (1) rúzsa magdolna (2) ruzsológia (7) r go (1) scott simons (1) seress rezső (1) shell (1) showder klub (3) sixteen tons (1) smplayer (1) soad (1) sorozat (5) south park (4) spain (6) spanyolország (6) speedtest (2) spygate (1) stallone (1) stargate (3) styx (1) suicide song (1) suli (4) sunshine (1) superman (1) svájc (2) svájc csehország (1) svédország (3) sweden (3) swiftfox (4) switzerland (3) sylvester (1) százszor ölelj még (1) szex és new york (1) szikora róbert (1) szomorú vasárnap (1) takáts tamás (1) talány (1) támad az emo! (1) táncoló kakadu (1) tasmán farkas (1) tatu (1) tavaszi szél (1) taylor swift (1) tegan and sara (1) tennessee ernie ford (1) the gaggle (1) the smiths (1) titanic (1) tökéletes pasi (1) török (2) törökország (5) trailer (10) turkey (5) tv (2) tv2 (1) ubuntu (6) umbrella (1) under pressure (1) valahol (1) valami véget ér (1) való világ (1) vanilla sky (1) vasember (1) vers (4) viasat3 (1) vicces (1) vicces nagybácsim (1) video (113) wass albert (1) webgui (1) we are the champions (1) what ive done (1) wings of love (1) wow (2) youtube (67) zagar (1) zene (37) zorall (1) Címkefelhő

Ruzsológia III.rész - Felsős évek

2008.05.04. 12:55 | Ruzso | Szólj hozzá!

A felsős évek

Mondhatnánk úgy, hogy a felsős évek, avagy kanosodik a kisdiák. Hát igen, ekkor kezdtek érdekelni komolyabban a lányok, vagyis ekkor kezdett el ágaskodni a farkam utánuk, mondjuk így. Előtte is voltak lányok akik tetszettek, elsőként nekem Rita tetszett, nem tudom miért, pedig olyan fiús volt, de viszont nagyon okos. Nem emlegetném csalódásként, sem senkit ebből az időszakból, az iskolából. Még gyerek voltam tele vágyakkal és elképzelésekkel. Ebben az időszakban költöztünk el az új helyre, vagyis oda, ahol most lakunk. Én szerettem ott lakni és én mondjuk maradtam volna ott, lehet itt tágasabban vagyunk, és már meg is szerettem ezt a helyet. Szívemhez nőt a hely, mint sok más minden az évek folyamán. A legemlékezetesebb dolgok a klubdélutánok és a szív küldi szívnek posta. A szív küldi szívnek dolog mókás volt nagyon. Nagyszünetben volt ilyen szerelem posta, amit a kiválasztottnak elvittek, amúgy ilyen minden suli bulin is volt. Egyszer én szerelmet vallottam ilyenben azt hiszem a Ritának és ő is így válaszolt és a többiek elolvasták a választ, amiben megmondja, hogy nem szeret engem satöbbi és a tolltartómba rakták, a többiek meg elolvasták és szegény lány kiborult és csak sírt. Nikivel is nagyon jól kijöttem akkor. Ő egy nagyon szép magas lány volt, tetszett nekem mindig. A legemlékezetesebb pillanat vele talán az volt, amikor egyik klubdélutánon lassúztunk. Az annyira jó volt akkor. Sosem felejtem el azt a pillanatot, mikor a karjaimban volt és közben a háttérbe mutogatták a többiek a szíveket és mondtam neki, hogy a többiek mit mutogatnak és elkezdi erre, hogy zavar téged, mondom nem, engem sem felelte és táncoltunk tovább. Szabinával is táncoltam ekkor és vele nagyon rossz volt, nem is rossz hanem kényelmetlen. Alacsony volt a csaj, nálam sokkal alacsonyabb és jóformán le kellett hajolnom tánc közben, hogy tudjak vele normálisan, na az nagyon rossz volt pedig tök aranyos volt a csaj meg minden, de valahogy nekem nem jött be a magassága miatt. A sulibulik is jók voltak, persze tök feszült volt mindenki és senki sem táncolt senkivel, igazából csak lézengett mindenki mindenfele, pedig a lányok is kikenték magukat meg mindenki jól nézett ki, de nem volt semmi soha. Mondjuk én már akkor sem voltam valami nagy buliba járó meg sosem leszek szerintem, bár ha lesz olyannal, akit szeretek és vele szívesen elmennék, akkor biztos megszeretem, sajnos erre kicsi az esély. Csináltam ekkor baklövést is, olyan hű de nagyot nem, de egy kicsit egyszer igen. Anno, akkor nyolcadikos koromban cigiztem, ami nem is nagy gond, de egyszer újsággyűjtés volt a suliban és elmentünk közbe cigizni és pár alsóbb éves meglátott minket és a Robival voltam, aki szintén cigizett és elkezdte megfenyegetni a gyereket, hogyha beköp minket, akkor kiégeti a szemét. Robika teljesen elvolt akkor szállva. Először úgy gondoltuk ebből semmi nem lesz, de a hülye gyerek vagy egyik haverja ezt elmondta az osztályfőnöknek ő meg az igazgatónak, aki amúgy nagyon kedvelt minket és bírt és teljesen korrektül lebaszott minket meg ilyenek. De mondjuk Robinak lehetett volna több esze akkor. Ebben az időszakomban sokan elismerték, hogy igen én értek a PC-hez. Ekkor csináltam meg az ECDL vizsgát, ami nem nagy szám egyáltalán, de nekem már akkor megvolt, amikor általános iskolás hetedikes voltam és ez a nagy szó, nem az, hogy megvan. Akkoriban a sulinak én állítottam össze a könyvrendeléseket vagyis annak elektronikus részét. Volt akkoriban egy igen gagyi könyvrendelő program és faxon kinyomtatva kellett leadni a rendeléseket és a tanár, aki ezeket csinálta az nem értett egyáltalán a Windows-hoz, ő a comodoros időkben nőt fel teljesen. Szóval ezt megcsináltam két évben is és tök ügyes voltam, persze mindig csak egy köszönömöt kaptam érte, de az bőven elég volt, meg annyit, hogy egy két órára nem kellett bemennem, mert leigazolta a tanár nekem. Úgy gondolom, hogy szerettek engem a felsős éveim alatt, mindig normális voltam viszonylag és nem nagyon volt baj velem komolyabban. Magányos voltam, de ez ennyi idős korban talán normális. Valahogy ilyenkor kevesebb dolog történt velem vagy csak nem nagyon emlékszek rá és nem tudom leírni, valamelyik, de ez egy unalmas időszakvolt, ez tény.


Folyt. köv...

Címkék: én ruzsológia

A bejegyzés trackback címe:

https://ruzso.blog.hu/api/trackback/id/tr99453215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása