Ruzso-féle agymenés

Minden ami eszembe jut, minden amit csinálok vagy akarok. ;> -linux -versek -agymenés

Blogéria

Címkék

06 80 880 880 (1) 16 tonna (1) 222 kiló (1) 99 szó (1) adblock plus (1) addon (3) ákos (1) album (1) alexa phazer (1) amarok (1) amerikai historia x (1) ámokfutók (1) árpi (2) atlantis (2) austria (3) ausztria (3) avenged sevenfold (2) a little piece of heaven (1) ballag a katona (1) batman (1) big buck bunny (1) blu (1) cant let go (1) cenzúra (1) chop suey (1) cica (1) compact menu (1) continuum (1) cool head clan (1) creme de la creme (1) croatia (4) cry baby (1) csehország (2) csillagkapu (3) cyborg (1) czech republic (3) dávid roland (1) delta (1) diétás cola (1) dj sammy heaven (1) dschinghis khan (1) én (22) ensiferum (1) euro 2008 (31) every rose has its thorn (1) evolúció (1) fail (1) feketeszén (1) fényképezőgép (1) fenyves (1) film (15) firefox (3) flashblock (1) foci (1) fodrász (1) forma 1 (1) forrás (2) france (3) franciaország (3) ganxsta zolee és a kartel (1) gazebo (1) germany (6) gigi dagostino (1) gloomy sunday (1) görögország (3) gotham lovagja (1) greece (3) gta újpesten (1) gyöngyhajú lány (2) gyorstalpaló (1) hadar (1) hangtime (1) hatóságilag tilos! (1) hazám (1) hd (1) hdsentinel (1) heti hetes (1) hide menubar (1) high school high (1) holland (2) hollandia (4) horvátország (4) hova nézünk mi pasik (1) how soon is now (1) hp (1) humorbajnokság (1) ihm (1) ill fly with you (1) install (3) into battle (1) iron man (1) italy (4) i like chopin (1) janis joplin (1) jessica (1) johnny cash (2) kaszás attila (1) katona dolog (1) képek (8) kés/alatt (1) kínos esetek (1) király linda (1) kozsó (1) lady (1) lamour toujours (1) lendita (1) lengyelország (3) letzte nacht (1) lillasyster (1) linkin park (1) linux (11) lord of the rings (1) love spit love (1) machine girl (1) madár (1) magány (1) magyar park (1) make love not warcraft (1) mandy moore (1) marie digby (2) markos (2) máté péter (1) mcfly (1) meghalok egy csókodért (1) mellek (1) menj tovább (1) mentos (1) me singing heaven (1) miaarose (1) michael jordan (1) mikro (1) mix (1) mobil (1) moskau (1) most élsz (1) mozi (1) mplayer (1) nádas (2) nagy kövér nyuszi (1) napfény (1) németország (6) neptun (1) netherland (1) netherlands (1) nevena (1) ne pisálj bele a balatonba (1) nip/tuck (1) nox (1) olaszország (4) omega (2) open office (1) orosz (1) oroszország (5) összhang (1) osztály vigyázz! (1) over logging (1) p.mobil (1) parádé (1) pepsi (1) photoshop (1) pidgin (1) pillanat (1) placido domingo (1) plasma blaster 3000 (1) poison (1) poland (3) portugal (4) portugália (4) prága (1) program (5) queen (3) r707 (1) rádiókabaré (1) rambo (2) rene higuita (1) republic (1) rihana (1) románia (3) romania (3) rómeó vérzik (1) rtl klub (5) rtorrent (1) russia (5) rúzsa magdi (1) rúzsa magdolna (2) ruzsológia (7) r go (1) scott simons (1) seress rezső (1) shell (1) showder klub (3) sixteen tons (1) smplayer (1) soad (1) sorozat (5) south park (4) spain (6) spanyolország (6) speedtest (2) spygate (1) stallone (1) stargate (3) styx (1) suicide song (1) suli (4) sunshine (1) superman (1) svájc (2) svájc csehország (1) svédország (3) sweden (3) swiftfox (4) switzerland (3) sylvester (1) százszor ölelj még (1) szex és new york (1) szikora róbert (1) szomorú vasárnap (1) takáts tamás (1) talány (1) támad az emo! (1) táncoló kakadu (1) tasmán farkas (1) tatu (1) tavaszi szél (1) taylor swift (1) tegan and sara (1) tennessee ernie ford (1) the gaggle (1) the smiths (1) titanic (1) tökéletes pasi (1) török (2) törökország (5) trailer (10) turkey (5) tv (2) tv2 (1) ubuntu (6) umbrella (1) under pressure (1) valahol (1) valami véget ér (1) való világ (1) vanilla sky (1) vasember (1) vers (4) viasat3 (1) vicces (1) vicces nagybácsim (1) video (113) wass albert (1) webgui (1) we are the champions (1) what ive done (1) wings of love (1) wow (2) youtube (67) zagar (1) zene (37) zorall (1) Címkefelhő

Ruzsológia I.rész - Ajánlkozva ovizzunk

2008.05.01. 14:31 | Ruzso | Szólj hozzá!

Ajánlás

Ezen iromány ötlete valamilyen elmeháborodott pillanatomban jött össze 2007-07-22én hajnali 1 óra fele a fürdőszobában a tükör előtt borotválkozás közben. Érdekes elgondolás, hogy mikor jutnak az ember eszébe érdekes dolgok. Nekem például a legjobb ötleteim obszcén környezetben születtek meg eddig, legalábbis szerintem, mondjuk baráti köröm véleményét is megnézve, mi számít nálam jónak, meg pláne normálisnak lehet ez az állítás megdőlni látszik. Miről is akar szólni ez a valami, még magam sem tudom pontosan, a tervek elkészültek, vagyis leszeretném írni az életemet, amit azért nem lehet pár oldalban lerendezni, de nagyjából leszeretném írni a fontosabb dolgokat, eseményeket. Első gondolatomban ez nem szerepelt, hanem valami olyasmi forrongott, hogy leírom az elmúlt körülbelül egy évet és leírom csetes tapasztalataimat emberekről, dolgokról, történésekről és hogy mi vezetett odáig, hogy most jelenleg minden csetessel megszakítottam a kapcsolatot, illetve akik elején barátok lettek, most nem az, hogy ellenségek, de nem vagyok velük beszélő viszonyban. Úgy gondolom, hogy az irományomban felhasználom naplóm tartalmát is, vagyis amit egyszer elkezdtem naplót írni, sokat fog segíteni egy-két gondolat összeszedésében és pár boldog esemény felidézésében. Mikor ez a valami kész lesz, már ha kész lesz egyszer, akkor barátaimnak szeretném megmutatni. Arra már rájöttem napló írásom folyamán, hogy minden részletet feltárni egyben izgalmas, de veszélyes dolog, szóval minden intim pillanatot nem fogok elmesélni, maximum aminek jelentősége volt az életemben és fontos volt, vagy érzések kapcsolódtak hozzá és ilyenek. Tudom, nem vagyok egy képzett író vagy irodalmár, de a lelkem tiszta a sok perverz gondolat mellett és senkinek sem szeretnék rosszat, amire büszke is vagyok. Hát vágjunk bele és lássuk mi sül ki belőlem. 


Ez vagyok én

De mi is vagyok én valójában vagy mik is vagyunk mi, ahogy a népszerű millennium sorozat szlogenje szól. Ez az élet nagy kérdése, nézzük én hogy lettem az aki. 1986. augusztus 26-án láttam meg a napvilágot, legalábbis a szülő szoba fényét akkor, úgy este tíz fele. Sokan ilyenkor büszkén mesélik, mikor ez a téma szóba kerül, hogy ők ennyi meg annyi kilóval jöttek a világra, de én nem emlékszem rá, csak arra, hogy szép nagy baba voltam, mi mástól lettem volna ilyen szép nagy. Óvodás létemig semmi jópofa dolgot nem tudok mesélni sajnos, egyszerűen nem emlékszem rá. Már az óvodában se voltam egy nagy Don Huan, van aki már akkor elkezdi a „szakmát”. Nem volt az óvodában barátnőm, egyszerűen azért, mert nem voltam egy helyes fiúcska. Most aki ismer és meglátja az akkori képemet azt mondja, hogy milyen aranyos fiú voltál meg satöbbi, de az nem számít, hogy utólag mit mondanak az emberek ilyen szituációkban, hanem az, hogy akkor mivan, mert akkor élünk, akkor létezünk. Szóval már az óvodában megtapasztaltam, hogy milyen az, ha valakiért nem futnak a csajok, szerintem, akinek már ilyenkor pozitív tapasztalata van annak a jövőben is könnyebben mennek ezek a dolgok. Az óvoda abból a szempontból volt jó, hogy ott dolgozott körülbelül másfél évig a papám és így olyan mókásak voltak a délelőttök. Főleg az, amikor az óvoda ajtajából az óvoda főkapujáig mentünk biciklivel, addig elkísérhettem. Ezekre az időkre még úgy emlékszek vissza, mint a boldog gyerekkoromra. Aztán általános iskolába kerültem, a közeli kálváriába, ami zenei iskola volt, de volt nem tagozatos szak is és itt semennyire nem vették komolyan jóformán a zenei oktatást. Nem kellett semmilyen hangszeren játszani, maximum kottázni tudtam valamennyire, de az se nagyon érdekelt. Utáltam az éneket mindig és sosem tudtam énekelni, pedig régi vágyam lett volna mindig, hogy tudjak. Úgy mondanám, hogy vegyük külön az alsó és felsős időszakot.

 

Folyt. köv...

Címkék: én ruzsológia

A bejegyzés trackback címe:

https://ruzso.blog.hu/api/trackback/id/tr31449896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása